Merlin

Måndag igen!!!
Första lektionen var svenska. Då jobbade vi med ordförståelse elr nått.
Sen på gympan vare sista lektionen innan vi skulle redovisa. Men jag tror inte att vi kommer att kunna redovisa då för vi e inte alls klara!!! =(
Efter det vare engelska då va vi klara med anne frank saker så nu ska vi jobba med prat övningar.
Därefter vare äntligen lunch.
På matten jobbade vi med diagram.
Sedan vare no. Då lärde vi oss att skriva labb rapporter.
Sista lektionen var svenska. Då skrev jag rent min novell.
Efter skolan åkte jag till pianot.
När jag kom hem började jag kolla på merlin (säsong 2). Fast jag hann bara kolla på ett av. För sen var jag tvungen att ducha.
Nyss kollade jag på familjen annorlunda och nu kollar jag på spårlöst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0