Kort till tidningen xD

Imorrse gick becka, annie och pappa upp tidigt. För becka o annie skulle vara på skolan tidigt, och åka till stockholm över dagen.
Men jag gick upp mycket senare, typ vid 10 xD
Då skulle jag duscha men varm vattnet var slut för att alla andra hade duschat innan mig (pappa, mamma, vicke, malin och kanske becka o annie med). Så jag fick duscha i handfatet xD ='( xD
Sen åt vi lunch. Just det xD hahahhhah jag glömde att skriva att vicke o jag var lediga idag xD hahahh.
Därefter åkte vi allihoppa iväg till en fotograf för att vi skulle ta ett sånt där kort till tidningen som man tar när man har fått ett barn. xD fast "hon" är ju 5 månader så vi kanske är en aning sena men ändå xD
När vi kom hem satte jag mig och kollade på vm xD
Nån gång runt 20 åkte mamma och hämtade aob (annie o becka xD). När dom kom hem åt vi kvällsmat. Soppa och pannkakor.
Därefter åt vi kladdkaka.
Sen körde vi rit leken EN gång till, bara för att vicke så gärna ville.
Efter det körde vi sing star abba fram till nyss. Vicke o jag mot aob. Vi van ungefär lika många gånger, fast vicke o jag van flest xD hahaha men det e ju inte så konstigt efter som att vi har kört det förut xP
När jag har bloggat klart ska jag kolla på ett vm av. till. Av. 1 s. 2...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0