SÅÅ TRÖTT!!!

Imorske vare så mycket snö att jag missade bussen.
Fast även fast jag kom 20 min försent så gjorde det inget för den första so lektionen gick vi bara runt och typ väntade på att andra elever på skolan skulle komma och kolla på våran utställning.
Men dom kom aldrig xD
Den andra so lektionen gjorde vi typ nutids orienteringar, fast då sov typ alla xD
Därefter vare matte. Då hade jenny lovat att vi skulle få en överraskning. Men det fick vi inte :'( Vi gjorde typ saker med diagram. Då va alla som zombisar xD Elr iallafall jag xP
Sen lunch. Som efterrätt fick vi semlor :)
Efter det no. Då städade vi bort ut utställningen. Vi var klara en halv timme tidigare så då slutade vi =)
Då åkte linn och jag upp på stan.
Klockan 16 gick jag till dansen och dansade.
Efter dansen gick jag hem.
Väl hemma kollade jag på ett vm av. Sen åt ja kvällsmat. Därefter ett till vm av. Sedan let's dance och några vm av. till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0