Ja menar inte att vara pessimistisk, men...

Idag började ja med att kolla på mer kläder. Sen började ja lyssna runt på lite ny musik. Och en sak ledde till den andra och tillslut satt ja o kollade på the tribe xD HAHA... Jag kommer inte att kolla på alla avsnitt (IGEN) tror ja inte men ja kollar på några av. (från säsong 3 <333).


Nu sitter ja o kollar på Den Tredje Vågen, elr ne just nu är det nyheterna och ja måste erkänna nyheterna skrämmer mig. Förut så pratade dom om saker som att nån har blivit rånad elr att nån annan har blivit skjuten nu mera är det allt mer naturkatastrofer. Idag pratade dom om översvämningarna i pakistan (det kanske inte e i pakistan men det e inte det som är det viktiga) som blir VÄRRE, bränderna i rysland och hur man ska återuppbygga haiti!!! Hitils har jag varit självisk nog att tänka att världens undergång inte kommer att inträffa under mitt liv. Men nu är ja inte så säker längre... Vetenskaps program pratar om hur det kommer bli i fram tiden, oftast då så visar dom saker som hemma robotar, och andra elektroniska saker som ska underlätta vår vardag. Visserligen så pratar dom också om miljö vänliga bilar. Men "get real" ingen vanlig människa kommer att ha råd med dom på MÅNGA år. Tänk om det är för sent då!!!...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0