3 timmars hål timme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Första lektionen idag var slöjd (jag fick textil i år). Vi började skissa på våra kläder. Jag ska göra en munkjacka (svart elr lila) som det står i love la på ryggen på. Sen skulle vi haft hemkunskap. Fast det var hål timme från 10-13!!! Så då tog vi bussen upp på stan o satte oss på ett fik. Jag tog en skit god kladdkaka xD På vägen tbx till bussen stanade vi på gina en lång stund. Då köpte ja fyra ringar för 20:- Och ett halsband också för 20:- När vi kom tillbaka till skolan så åt vi lunch och sen vare so. Sista lektionen var engelska. Och då började vi med ett projekt att vi ska skriva ett typ repotasch om bänk kompisens sommar (jonte för mig). Det kommer bli svår för mig o jonte för ja har inget att berätta om eftersom att ja typ inte gjorde nått under lover. Och han säjer typ bara ja o nej x/ Efter skolan skutsade ja alex upp på stan. Vi började med att gå till akademibokhandeln. Där köpte ja en almanacka, 129:-, o en sudd penna, 10:-, och så fick ja ett sånt där gratis ex av den där boken fallen angel elr vad den nu heter. Sen gick vi till ide o hoby o burger king, fast ja köpte inget på nått av dom ställena. Därefter gick vi till cubus. Där ja köpte två nya nagelack för 40:- En mörk blå (som ja har påmig nu för den passar till linnet ja ska ha imorrn) och en typ vit-rosa aktig som ja ska har till att göra fransk manikyr. Tillsist gick vi till bik bok. Där köpte ja två såna där typ bhar fast dom e mer som tub toppar typ det e svårt att förklara men alla fall två sånna en svart o en vit för 100:- tsm, dessutom köpre ja en sån där typ svart blomma som man kan ha som ett hår spänne i håret och som en brosch, för 10:-. När ja tillslut kom hem va klockan 18 xD Då satte ja mig o gjorde so o svenska läxorna (so=skriva alla politiska partier o deras symboler, färg mm. svenska= skriva en vägbeskrivning till skolan). Det gjorde ja fram till nio tror ja o sen duschade ja till halv 10 o så kollade ja på time out medans ja måladfe naglarna...

Här kommer ungefär dom nagelackarna ja köpte och nästan ett sånt halsband som ja köpte och två ansra gina saker som ja vill ha:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0