då e skolan igång då...

När ja hade ätit frukost idag så cyklade ja till skolan med alex. På förmiddagen gjorde vi en poäng jakt alla 8 orna. Det va lite konstiga saker vi skulle göra som att visa upp en tant i pappilijotter  o sånt men det fanns ju lite saker som va ganska lätta att göra också. Min grupp fick 1200 poäng, gruppen som förlorade fick 900 och den som vann hade 4000 poäng xD. Sen åt vi lunch o resten av eftermiddan pratade vi om betyg. På vägen hem stannade alex o ja på stan o köpte en foundation till mig o satt på mcdonalds o drack läsk jätte länge xD När ja kom hem kollade ja på hannah montana forever episode 4 o 5. Sen fixade ja mina naglar en lång stund men det vart inge bra så ja tog bort allt xD Därefter duschade ja o nu sitter hela familjen o kollar på jag borde varit död... xD det här avsnittet ärskit läskigt, det är två dykare som har blivit lämnade ute i havet bland 6 meter stora hajar och en massa andra läskiga saker... Det här är en bild från det avsnittet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0