Utvecklingssamtal!!! xD (Allt bra som vanligt!!!, BORING!!!)

Första hade vi eget arbete idag. Då jobbade jag lite engelska och lite matte. Sedan vare no. Då va alla andra i min grupp borta så ja fick måla golvet själv xD Nästan hela lektionen gick åt att blanda brun xD Sen vare lunch och dans. Efter det franska. Då fortsatte vi med våra texter om vad vi gillar och vad vi inte gillar. Sista lektionen var musik. Då ... sjäng vi så klart som vanligt xP Därefter fick jag stanna kvar på skolan i en halv timma för ja skulle ha utvecklingssamtal.  När vi kom hem hoppade ja lite, läste vite o sjöng lite xP Nu ska ja snart lägga mig för ja e så J**** trött!!!


Låten jag har gått och sjungt på hela dagen idag är Astrakan från Cristina från Duvemåla. Om du inte har hört den sp lyssna på den den e väldigt fin!!! <3 xP ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0