Min 14 års dag!!! ; )

Imorske väckte min familj mej klockan 6. Då fick jag två tröjor, nån slagt hud kräm, ett påslakan och lite pengar.
Första lektionen på skolan var svenska. Då läste marie lite för oss sedan fick vi tillbaka proven.
Därefter vare bild. Då skulle vi fortsatt att jobba med FG men vi hade en vikarie och han hittade inte papprena så vi fick rita fritt.
Senare på matten jobbade vi vidare i boken.
Och sista lektionen före lunchen var musik. Då fortsatte vi att prata om pop och rock historien.
Lunch
På engeskan började vi att jobba med indianer.
Sista lektionen var franska. Då gjorde vi typ en redovisning av våra djur.
På vägen hem stannade jag på stan för att träffa pappa. Vi handlade några berlocker till ett armband som jag fick i jul klapp (asså jag fick berlockerna i födelsedags pressent), och några saker på rean på gina och en tårta. När vi kom hem va fm o ff redan där. Så då åt vi kvällsmat och åt tårta. Av fm o ff fick jag 1000 kr.
När dom åkte hem sen så satte jag mig vid datorn en stund. Sen tog ja en dusch och kollade på house och nu försöker jag skynda mig att blogga så att jag ska hinna göra so läxan tills imorrn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0