Sookie Stackhouse!!! <3

Idag va första lektionen svenska. Då skulle ja o lovisa (som ja jobbar me i engelskan och svenskan) andvända datorn men det funkade inte så vi gorde inget på hela lektionen xD.

Sen hade vi idrott då körde vi nån slags matte sak.

Efter det på engelskan så kunda lovisa och ja äntligen andvända dator så då skrev vi ut en massa saker både till engelskan och svenskan.

Sedan vare lunch.

Därefter hade vi matte. Då började vi på ett nytt kapitel.

Sen på no:n fortsatte vi med vårat hus.

Sista lektionen var svenska. Då fortsatte vi med samma som tidigare under dagen.

På vägen hem stannade ja och spelade piano.

När jag kom hem började jag läsa om "Sookie Stackhouse" serien. Jag ska nog försöka läsa dom böckerna. Men vi får väl se hur det går xD (dom e ju bäst på engelska och det e 11 st xD).

Nu sitter jag och nattar selma samtidigt som jag kollar på spårlöst...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0