... xP

Idag fick jag skjuts till skolan för mina föräldrar skulle va med mig (för den här veckan får föräldrar o andra typ släktingar o sånt komma o va med i skolan o kolla hur vi har det). Första lektionen var franska. Då lekte vi en lek. Mitt lag vann med 4-0 xD haha. Sedan hade vi bild, då gjorde vi egna animationer. Därefter hade vi musik. Och sen so, då gjorde ja typ inget på hela lektionen xP Efter det vare lunch och sen idrott. Då körde vi basketmatch. De va skit kul vi vann alla gånger!!! Jag gjorde ett mål (elr så kanske det inte heter i basket men skit samma xP). Sedan slutade vi. Då åkte ja o alex upp på stan. Där gick vi sedan ända till typ 18 xD Jag köpte as mycket saker: en mascara, en foundation, ett linne, en bh och ett para jeans tight. När jag slutligen kom hem så satte ja mig vid dator. Nu kollar ja på true blood...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0