IPOD TOUCH!!! <3

Idag var det första vi gjorde i skolan att vi gjorde musik provet.
Sedan gick vi igenom inför kvällens musik café.
Efter det övade vi på will i som vi ska/skulle sjunga på musik cafét.
Sen vare no. Då fortsatte vi att göra våra ritningar till våra hus.
Lunch.
På dansen dansade vi high school musical.
Därefter på franskan fick vi typ läxa xD det tog typ hela lektionen xP
Sista riktiga lektionen för dagen var musik. Då ställde vi iordning i caféterian inför kvällen och hade ett litet genrep.
Efter det åkte hanna och jag upp på stan och åt mat.
Därefter åkte vi tillbaka till skolan. Och gjorde oss iordning ända fram till det började kl. 19 xD
Jag gjorde inget förutom att sjunga på Will I xD Men jag ville sjunga men inte själv och ingen annan kunde sjunga med mej då xD
När vi kom hem hade pappa köpt en ipod tuoch så nu har jag suttit och fixat med den ända fram tills nu xP ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0