Tandläkaren...

Första lektionen var franska. Då kollade vi på djur filmer.
Sedan vare bild då gjorde vi klart forrest gumb arbetet.
Efter det hade vi musik. Då gick vi typ igenom dom flesta låtarna som vi ska sjunga på jubeleumskonserten.
Sista lektionen före lunchen var so. Då fortsatte vi att jobba med romartiden. Jag gjorde en hel del faktiskt xP
Efter lunchen vare idrott. Men efter halva lektionen skjutsade farmor mig till tandläkaren så ja bytte inte om xP
Hos tandläkaren bestämde han att vi skulle ta bort min tandställning så det gjorde vi... elr dom rättare sagt xP
När jag kom hem sen hoppade ja en stund sedan satte ja mig vid datorn.
Nu har jag nyss duschat och ska snart öva lite inför musik provet imorrn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0