Sommar!!! <3

Idag var första lektionen svenska. Då pratade vi typ om nyheter mm.
Sen hade vi idrott, då började vi med att leka kungen och sedan en lek som hette runda laget.
Efter det vare engelska. Då jobbade vi vidare där vi var i engelska boken.
Lunch.
Sedan matte.
Och No, då började vi rita dom riktiga ritningarna till det huset som vi ska bygga.
Sista lektionen var svenska. Då fortsatte vi med samma som vi gjorde på förmiddagen.
På vägen hem spelade jag piano.
Efter det gick jag hem i det fina vädret xP
Väl hemma kollade jag klart på millenium 3 och sen gjorde jag lite läxor och hoppade lite på stutsmattan.
Nu har jag precis tagit en dusch och snart ska ja lägga mig o läsa lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0