Mer true blood ;D

Hehe det e vist imorron nu xD jaja bättre sen än aldrig, haha. Idag cyklade jag till skolan. Den första so lektionen jobbade jag med typ nått papper om polen (TRÅKIGT!!!). Det andra so passet kom det nån kristen kille och pratade om jesus och alla fick en bibel. Sen vare matte prov, det gick bra ja va klar bland dom första xP Och till lunch vare köttsoppa me linpa. Det va faktiskt skit gott. Efter lunchen kom pappa o va med mig på no:n. När vi därefter slutade så skjutsade pappa hem mig o vicke med bil =) JIPPY!!! Väl hemma kollade ja på ett avsnitt av tb. Sedan cyklade jag till dansen. Det va as jobbigt på dansen idag för dasen som vi håller på med nu är SKIT jobbig och nu när vi har lärt oss hela så kör vi den om o om igen hela tiden, det e som sagt skit jobbigt xP Efter det när ja kom hem igen kollade ja på några till tb av. Sen åt vi pizza. Och efter det har ja kollat på tb fram till nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0