Jaha då vare torsdag då...

Först hade vi eget arbete. Då skrev jag två sidor om familjen (so) och en as dålig dikt om skolan på romartiden xD
På no:n fick vi börja rita ritningar på hus xD Vi ska ha teknik och bygga hus, haha...
Till lunch var det nån skit god kykling gryta.
På dansen lärde vi oss hela were all in this together och fick veta att vi ska få va med och dansa på ännu en låt på konserten =) jippy!!!
Därefter hade vi franska.
Och till sist musik. Då fick vi lära oss en ny jätte bra låt (will i) som vi ska sjunga på vårat musik café nästa vecka.
Sedan slutade vi, då följde alex med mig hem.
Vi började med att sitta vid pianot jätte länge och spela bl.a. defyning gravity, will i och photographs.
Därefter kollade vi på miley says goodbye del 2.
Sen tog alex bussen hem.
Då satte jag mig och läste i eclipse. Jag har bestämt mig för att läsa den nu igen för den kommer ju snart på film...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0