Leta i drygt en halv timme efter nycklarna xDxDxDxDxD haha

Morgonen var som vanligt.
Först hade vi klassråd. Sen xD lekte vi lite lekar.
Sedan var det no. Då typ började vi med att läsa men jag och min kompis blev typ klara direct så vi fick sitta och leka med "atomer" (typ lego).
Därefter var det lunch. Det var pasta med ost och skink sos (blä xP).
Efter lunchen var det dans. Då typ uppvärmde vi sen dansade vi ballet elr nått och sen typ stretchade vi (stavas väl inte så xD). Därefter var det franska. Då höll vi på med klassrumsfraser. Sedan var det musik och då fortsatte vi att öva på den här låten vi ska spela upp för klassen i små grupper.
Därefter slutade vi och då  var pappa på min skola för vi skulle ju byta linnena på vägen hem och pappa hade hunnit ända till min skola. Men då hittade jag inte mina nycklar så jag sprang omkring på skolan i drygt en halv timme och letade efter dom. Men xD tillslut hittade jag dom, i min väska xD haha. Så då kunde vi äntligen åka till gina. När vi var klara där var det ingen ide att jag åkte hem för jag skulle börja på dans i musik skolan jag spelar piano i. Så då gick jag dit. Typ hela den dans lektionen typ värmde vi upp xD
När jag kom hem åt kvällsmat till avatar. Sen gjorde jag matte läxan och hehe det tog väldigt lång tid. Så jag var klar nät oskyldigt dömd började då gick jag upp till min tv (och började blogga) och kollade på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0