Skoljoggen xD

Morgonen var som vanligt.
Första letionen var svenska då gjorde vi nått tråkigt xD
Sen var det bild, då började vi med att rita våra serier och jag blev nästan klar xD
Sen var det matte och det var väl typ som dom flästa andra lektioner (asså andra matte lektioner xD).
Därefter var det musik då redovisade några grupper sin "sång" men ja slapp xD
Sen var det lunch och då stog vi i kö i en kvart och då hade vi bara nån minut kvar att äta på. För det var skoljoggen på eftermiddan. Men vi lyckades starta när vi skulle i alla fall xD
Jag kom tvåa i min klass xD hehe. På ca. 45 minuter xD
När jag kom hem läste jag till ca. 17. Då åkte jag till pianot. När jag kom hem läste jag tills andra avenyn började.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0