Typ 6 nya piano stycken tills nästa vecka xD Hur ska ja hinna xP

Morgonen var som vanigt.
Första lektinen var svenska. Då gjorde vi typ lite uppgifter xD
Sen var det bild. Då började vi med serier fast läraren pratade liksom hela lektionen xD
Sen var det matte. Då... jobbade vi iboken som vanligt. xD
Därefter skulle vi haft musik men läraren var sjuk så vi hade typ eget arbete istället.
Sen var det lunch och det var lasange ='( ='( ='((ÄCKLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Efter lunchen var det engelska. Och då började vi med att ha läxförhör (glosor) sedan gjorde vi lite uppgifter i arbetsboken.
Sista lektionen var franska. Då höll vi på med klassrums fraser. Det var skit kul.
När jag kom hem var det några "gamla bekanta" (xP) hemma hos oss så jag "va" typ med dom lite. Därefter kollade jag på winx club. Sen kom farmor och då var jag, hon, mamma, malin och alice ute i trädgården en stund. Och så fick alice lite kläder av farmor, en JÄTTE söt typ tjocktröja (rosa o svart), ett par JÄTTE söta randliga typ mjukis byxor (ockdå svart o rosa) och en boddy (elr vad dom nu heter) som OCKSÅ var svart och rosa xD.
Sen cyklade jag till pianot. Och då fick jag veta att min "piano kompis" sara inte kommer att vara med på orkestern ='(
Och sen fick jag EN MASSA nya låtar så asså jag vet inte hur jag ska kunna lära mig ALLA (typ fyra st. plus två gamla xD) tills nästa vecka xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0