Två linnen, mascara, nagerlack, munkjacka o strumpbyxor till mig idag xD

När jag vaknade låg jag kvar en LÅNG stund och läste. Sen åt jag frukost. Och sen kom min gamel mormor och hälsade på. Hon var kvar till lunch och då kom även farmor o farfar. Efter lunch satt jag vid datorn en stund. Sedan gick mamma, malin, alice o jag upp på stan (jag hade med mig cykel o gick med den). Vi började med att gå på gina tricot, där köpte vi två linnen, ett svart och ett typ mörk rosa. Sen gick vi till åhlens. Där köpte vi en mascara och en svart nagelack. Sen gick vi till hm där handlade vi en svart munkjacka och två par tunna, svarta strumpbyxor (allt vi handlade var till mig xP). Därefter gick jag till musik skolan där jag spelar piano och idag var det orkester (jag spelar i orkestern på ons, vanlig lektion (asså min egen) på tisdagar och grupp lektion (med flera andra också) varanan tisdag). Hehe xD idag bestämmdevi också namn på orkestern: silverstråket.
När vi kom hem prövade jag linnena. Men dom var för små så vi bestämde att vi ska åka o byta dom (+ köpa ett till xD) imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0