Mycket läsa idga med! xD

Morgonen var som vanilgt för utom att all ledig tid jag fick la jag på att läsa.
Första lektionen var svenska. Då pratade vi typ om nått men jag orkar inte minnas vad det var xP
Sen när jag skulle byta om till gympan så hittade jag inte mina nycklar (till skåpet) och jag hittade inte vaktmästaren (som kunde hjälpa mig att kripsa upp låset) så jag fick gå till gympan utan kläder (asså med vanliga kläder... det fattar man ju xD). Och det blev jag väldigt lycklig över sen, för jag fick sätta mig och läsa istället för att vara med på lektionen xD Jag älskar våran gympa lärare.
Sen var det engleska och då... äsch jag kommer inte ihåg va vi gjorde då heller, skit samma.
Sen var det lunch och då skyndade jag mig att äta och sen satte jag mig och läste.
Sedan var det matte. Men då hade jag matteboken i skåpet och jag hade inte hittat vaktmästaren än så denlektionen fick jag också sitta och läsa. Och därefter blev jag sen till no:n och "i min hast" råkade jag ta fel böcker så jag hade inte dom böckerna jag skulle haft med mig på no:n. Men våran no lärare bryr sig inte så mycket så det gick bra xD
Sen var det svenska. Och det var PEST (!!!!!!!!!!!!) för vi blev tvugna att läsa nån cpad text =S
Från att jag kom hem till för en liten stud sen har jag suttit och läst. Men för en stund sen gjorde jag engleska läxan.

Det blev en hel del läsa idag med xD Fast att jag gick i skolan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0