Från kap. 2 till 7 elr nått xD xD

Morgonen var som vanlig förutom att jag hade sovmorgon (som altid på fredagar xD).
Dom första två lektionerna var so (asså tvåpass med so). Då gjorde vi lite uppgifter om gradnätet.
Därefter var det matte. Det gick inte så bra xD jag gjorde typ bara ett tal. Hehe fast det gorde ju inte så mycket eftersom att jag ligger för.
Sedan var det änntligen lunch. Och det var nån söemmig köttgryta med svamp i (blä).
På lunch rasten började jag på alvar att läsa i min "om jag kunde drömma" bok, för asså nu är det typ två - tre av mina kompisar som läser tvåan och den verkar SÅÅ bra så jag vill värkligen komma igenom ettan nu hehe.
Efter lunchrasten var det no. Då typ kollade vi typ på en dålig film, fast jag läste lite under tiden så det var inte så tråkigt xD.
Sedan slutade vi. Och från och med att jag kom hem och fram till för en liten stund sen har jag läst nästan hela tiden. Förutom när vi åkte och handlade, åt tacos och när jag städade mitt rum.
Och imorse var jag ca på kap. två i boken och nu är jag nästa i mitten av boken. Det tycker jag är en BRA prestation av en som typ läser lite sakta som en treåring xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0