Till Alex!

Idag sov jag ganska länge, sen åt jag frukost. Varm choklad med grädde xD
Resten av förmiddan hjälpte jag till ute (för att få en "resepeng" till afrika). Bl.a. Krattade jag löv och hjälpte pappa att göra staket till balkongen , till våra studentlägenheter.
Efter lunchen packade jag till afrika och till alex (för ikväll ska jag - och la, matti, yoo och hanniiz - sova över hos henne, typ som ett party för alex fyller år). Sedan cyklade jag upp på stan till Åhleens. Där handlade jag pressent till alex (säger inte vad xD), en typ "make-up svamp" och en mössa o ett par vantar.
Nu ska jag snart till alex. Men jag bloggar nu för ja kan ju inte gö det hos henne. Men imorrn skriver jag vad vi gjorde o så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0