SÅÅÅÅÅÅ ont i halsen!!!!!!! ='(

Idag hade jag jätte ont i halsen när jag vaknade. Men jag cyklade till skolan iallafall.
För fick vi gå ut i små grupper och läsa en text, och därefter fick vi sätta oss i andra grupper och återberätta det vi just läst. Sen hade vi eget arbete.
Därefter var det NO. Då fick vi kolla på levande och döda saker i microskåp. Jag och louise fångade en jätte stor fluga, elr tja det var hon som skötte allt jobb jag vägrade för att det var för äckligt.
Därefter var det lunch. Och det var JÄTTE äckligt. Det var nån gryta med bara en massa grönsaker och "klegg" i, och det var JÄTTE stark. Och till det var det ris. BLÄ!!!!
Därefter var det dans. Och då dansade vi bl.a. till miss kiss, heart of me, i kissed a girl och help.
Och då började jag bli väldigt trött och så, jag hade varit det hela dan men asså det blev typ värre. Men asså jag gick inte hem. Istället gick jag till franskan, och den lektionen var jätte jobbig jag kunde inte jobba. Jag satt bara och bläddrade i en ord bok typ hela lektionen.
Sen var det musik. Och då fortsatte vi med våra blues låtar. Och idag var det nästan ännu pinsammare än tidigare (jag kanske inte har skrivit det tidigare men asså jag e SJÄLV men en kille, den tredje personen är ledig den här veckan). För eftersom jag hade så ont i halsen så kunde jag inte sjunga. Så när vi övade (vi blev klara förra lektionen) så satt jag liksom bara där och körde bas och han sjöng och spelade så här jätte komplicerade saker på sin gitarr (han e liksom skit duktig).
När den lektionen äntligen var slut så cyklade jag hem. Och asså då ville jag bara börja gråta för att det gjorde så ont i halsen.
Och självklart gick jag inte på friidrotten idag.
Så istället kollade jag på life with derek (både datorn och tvn) och hannah montana.
Och snart kommer mina kusiner (från blekinge) hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0