Lunchkonsert, me sara!

Idag var det sov morron. Och när jag cyklade så regnade det JÄTTE MYCKET ='(
Efter dom två första so lektionerna så åkte jag till ett konserthus, där jag skulle vara med på en lunchkonsert och spela en låt med sara.
När vi kom dit så fick vi öva en gång. Sen gick vi till burger king och åt. När vi nästa var klara ringde våran piano lärare och sa att alla väntade på oss xD Så då fick vi springa xD
När det var våran tur va jag skit nervös, pappa, mamma, malin, bäbisen, farmor o farfar var där xD
När vi spelade så spelade pappa in med sin iphone och la upp på yt:
Efter konserten gick mamma och jag till kicks, där handlade jag bl.a en faundation.
När vi kom hem va jag på datorn en stund. Sen kom några kompisar som vi känner, då va jag lite med dom.
Efter att vi hade ätit gick jag till datorn igen, och då laddade jag bl.a. ner safari.
Och så kollade jag på idol 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0