SÅÅÅÅÅÅ SJUK!!

Idag hade jag jätte ont i halsen och jag frös jätte mycket och så var jag jätte trött (och jag hade troligen feber).
Men jag fick skutts av pappa till skolan så jag gick till skolan.
Dom första två so lektionerna gick bra, fast jag var trött men vi satt bara och lyssnade på läraren hela lektionen.
Sen var det matte och den gick också bra.
Men sen efter lunchen (som var pannkakor) så blev jag JÄTTE trött och frös lite mer. Men jag gick till no:n iallafall.
Och det gick också bra, för vi tittade bara på film hela lektionen. Fast efter det så var jag bara SÅÅÅÅÅÅÅ trött (för man blir ju lite extra trött när man har kollat på film, det blir iallafall jag). Och när jag skulle gå ut till pappa så fick jag veta att han hade fått migrän så han kunde inte komma och hämta viktor o mej. Så jag ringde och bad farmor o farfar komma och hämta oss. Men när dom kom (efter typ en timma) så hittade jag inte viktor. Men jag trodde att han hade börjat gå hem så vi åkte. På vägen hem stannade vi och köpte en snorkel till mej.
När vi kom hem var vicke redan hemma xD jag hade haft rätt. Då gick jag och la mej. Sen gick jag upp vid 19 tiden och åt tacos. Sen sov jag lite till och nu sitter jag här med mjukisbyxor, linne, tjock tröja och sockor under mitt täcke i sängen med datorn i knät och kollar på doobido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0