Hos ax!

När jag kom till alex så var hanna och la (jag kallar henne bella nu mera men jag skriver ändå la xD).
Då typ satt vi lite vid datorn och typ gjorde lite olika saker. När till sist alla hade kommit (co, mat o yoo) så åt vi kvällsmat. Därefter satt vi typ resten av kvällen nere i källaren och bl.a. pratade, lekte sanning elr konka och bus ringde.
Jag gick o la mej 24, fast dom andra la sig typ 2 o jag somnade inte förän alla andra hade gott och lagt sig med så jag somnade typ inte före dom.
Imorse vaknade jag av att min väckar klocka ringde (kl. 6 xD xD XD XD XD). Då fick jag liksom panik för jag hittade inte mobilen på ett tag och typ alla andra e liksom sånna som sover till 10 - 11 och som typ blir sura om man väcker dom. Men när jag hade stängt av så typ somnade dom andra om, och jag med. Sen vaknade jag ca. 9 igen och då sov alla andra, men jag kunde inte somna om. Så jag tog upp mitt nitendo ds, fast det tog GRYMT lång tid att ta upp det för jag ville inte väcka dom andra så jag liksom gjorde allt VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT långsamt (det hjälpte ju visserligen inte men det kändes bättre, asså ingen vaknade men det kändes som att det lät as mycket).
Efter ett tag ringde mat's klocka också, och då typ vaknade hon, ana (mitt nya smeknamn på hanna), la o ax/al (mitt nya smeknamn på alexandra, asså jag kan inte bestämma om det ska va ax elr al xP).
Och då började vi liksom prata ganska högt så vi väckte yoo, vilket hon inte uppskattade xD
Efter ett tag gick jag upp och gjorde mig iordning, och under tiden vaknade co. Och jag fattade inte riktigt men jag tror att la o yoo tog hennes smink (+ att de väckte henne) så hon blev as sur/arg XD
Sen gick vi äntligen upp och åt frukost (ca kl. 10 - halv 11 tror jag). Efter det så gjorde vi typ inget särskilt. Asså med det menar jag liksom att några satt vid datorn, nåra hade kuddkrig, nåra höll på med ax's fåglar/katt o.s.v. Det kanske låter tråkigt men det var det inte, för asså när man e sju st. så kan ju inte alla va med alla samtidigt (iallafall inte hela tiden), det funkar ju liksom inte, så...
Och sen åkte typ alla hem (asså inte samtidigt). Jag åkte hem vid två o då va det bara yoo kvar.
När jag kom hem åt jag lunch (för det gjorde jag inte hos ax xD). Sen va jag lite vid datorn.
Och kl. 16 åkte jag till pianot. Innan jag åkte hem därifrån så köpte jag en milkchake xD
När jag kom hem var jag vid datorn tills det va kvällsmat, och efter jag hade ätit gick jag tillbaka till datorn xD
Och nu ska jag strax kolla på livet i fagervik xD ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0