Detta här a landet e bara SÅÅ jävla kallt!!!!!!!

Imorse kom mamma in och väckte mig vid 9. Då fick jag på upp och äta frukost och göra mig i ordning. Därefter åkte vi till sopptippen med lite löv o grenar och sånt. Efter det stannade vi hoss farmor o farfar. Där började vi med att kolla på lite bilder från resan, sen kollade vi på filmen från båt turen och därefter åt vi lunch hoss dom.
Efter det åkte vi hem. Fast på vägen stannade vi och handlade. Och vi handlade JÄTTE mycket grejer. Bl.a för att våra kussiner (från göteborg) skulle komma senare samma dag.
När vi till sist kom hem så gick jag upp till datorn och typ var där hela eftermiddan tills dom, våra kussiner, kom.
Då åt jag kvällsmat och sen var jag på mitt rum lite till xP
Alla dar som det står afrika på kommer jag att skriva snart, förhoppnings vis så hinner jag skriva dom i morrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0