DEN VÄRSTA DAGEN I MITT LIV!!!!!! (JAG LOVAR, JAG SKOJAR INTE!!!!!)

DEN VÄRSTA DAGEN I MITT LIV!!!!!! (JAG LOVAR, JAG SKOJAR INTE!!!!!)
Efter att jag har ätit upp frukosten så åkte mina kusiner.
Därefter satt jag och läste i när jag hör din röst fram till lunch.
En timma senare skulle vicke o jag ta den här drick medicinen mot magsjuka (till när vi ska till egypten med farmor o farfar om ca. två veckor), så klart svepte vicke i sej det med en gång. Men asså jag har varit ... ,nervös e kanske inte riktigt rätt ord men nått liknande, för att dricka det ända sen jag fick veta att vicke o jag skulle till egypten. För jag kan verkligen inte dricka sånt.
Och då fick jag liksom typ ..., ett anfall e inte rätt ord men ...
Jag började gråta och bad mamma att låta mig slippa.
Efter en halv timme så började jag lugna mej lite. Då jag gick upp och låste in mej på mitt rum och fortsatte läsa i twilight böckerna (asså jag läser vissa saker om och om igen).
Efter kvällsmaten satte jag mig vid datorn (och då hade mamma o pappa då och då försökt få mej att dricka det, men misslyckats). Då hade jag redan börjat planera hur jag skulle säga till mina kompisar o lärare att jag inte skulle till afrika xD (och asså jag menar det helt seriöst jag var helt inställd på att jag inte skulle åka.
Men sen kom pappa upp och TVINGADE mig att dricka det (OCH DET VAR DET VÄRSTA JAG HAR GJORT).
Och nu efteråt så känns inte bra. Jag kommer att få lida av det här i hela mitt liv (elr jaja men iallafall dom närmaste 3-4 åren), känna smaken i munnen.
Men jaja nu har jag iallafall gjort det... =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0