Dans skor! xD

Första lektionen var svenska och då gjorde vi typ ingenting.
Sen var det idrott och då va jag inte med för att jag har varit förkyld nu.
Därefter var det engelska, tråkigt!!
Sen lunch, vårrullar BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sen matte, och därefter no.
Det sista svenska passet var JÄTTE trögt.
På vägen hem skulle jag spela piano, men det var långt till lektionen började så jag köpte en milkshake och en hambugare.
Efter pianot så handlade pappa och jag ett par dans skor (snikers, stavas säkert inte så).
När vi kom hem läste jag lite i twilight böckerna. Sen åt jag kvällsmat och gjorde engelska- och franska läxan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0