Skit dåliga matte lärare!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag tog jag bussen till skolan för första gången på typ flera år xD.
Första lektionen var so. Då började vi läsa om samhällen. Efter det var det en till so lektion då redovisade några till grupper sitt arbete om antikens grekland.
Sen var det matte, och då blev vi tvingade att räkna ut tid på ett speciellt sätt (och jag använde redan det från början så för mig var det bara slös med tid!!!).
Efter lunchen var det no. Då kollade vi på film. Och sen slutade vi. Då tog jag bussen hem xD
Väl hemma åkte vi och handlade lite. Därefter läste jag fram till kvällsmaten och efter kvällsmaten fram till nu.
Och snart - när jag har bloggat klart - ska jag läsa mer xD...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0