SÅÅÅ NERVÖS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag vaknade jag vid 8. Då låg jag kvar och läste en lång stund. Och ca. kvart i 10 gick jag in i duschen. Och när jag var klar ca. fem i 10 så kom jag på att jag skulle vara i kyrkan för rep (inför konserten på eftermiddagen) kl. 10. Så då fick jag slänga i mig en macka och sätta mig på cykeln. Kl. kvart över 10 va jag i kyrkan. Då spelade vi igenom hela programmet en gång först. Och jag och sara var sist med våran låt (Tre pack). Och då gick det ganska bra. Men sedan andra gången vi körde igenom programmet så började det skit dåligt. Vi fick börja om för att jag sumpade mig totalt. Och när vi sedan kom igång så blev det fel hela tiden för mig. Så när jag kom hem - vid 12 - satte jag mig och spelade den en massa gånger.
När jag sedan - ca halv 16 - kom tillbaka till kyrkan så var jag as nervös.
Men under konsertens gång blev jag mindre och mindre nervös och när det väl var vi gick det JÄTTE bra, jag missade typ inte en ända ton och spelade i rätt tempo och volym xD
När jag kom hem satt jag typ resten av kvällen och försökte lära mig when i look at you av miley cyrus.
Förutom när vi kollade på Monster vs Eiliens.
Godnatt xD...

Kommentarer
Postat av: Hedwig<3

lycka till på konsterten dårå :)

2009-11-08 @ 13:53:02
URL: http://hedwigpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0