New Moon

Idag har jag typ inte gjort nått särskilt. Bara typ kollat på avatar lite och suttit vid datorn en del.
Kl. 20 kollade jag på robbinson. Och en cool sak e att jimmy führ e typ min släkting. Han e pappas, mammas, pappas, brors, barns, frus, barn. Asså vi e inte biologiska släktingar men han "hör liksom" till min släkt kan man säja (typ som ingift elr nått).
Och nyss så köpte pappa o jag biljetter till new moon. Asså vi köpte biljetter till mej o la xD (till imorn), pappa o vicke ska se 2012 samtidigt som vi ser new moon.
DET ÄGER ATT DOM HAR ÄNDRAT ÅLDERSGRÄNSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0