LEDIG!!!!!!

Idag har jag varit ledig från skolan det e typ studiedag elr nått (det e det imorrn med).
Så när jag hade duschat och fixat mig så kollade jag på tv en stund och lärde mig 4 åriga lilla syrra malin att spela finns i sjön. Och asså hon fixade det, jag fattar inte det. Hon räknar korten då och då så hon vet när hon får par, hon blandar inte ihop t.ex. knäcktar och kungar och hon vet närhon ska säga finns i sjön. Dom ända ändringarna jag har gjort är att istället för att fråga "alla dina t.ex. 3 or" så håller man upp en trea och säger "har du nåra sånna", och så har jag tagit bort 9:orna för 9:or o 6:or blandar hon ihop (men asså det gör ju ja med ibland).
Därefter åkte vi till sjukhuset (för mamma jobbar där) så hon fick amma. Och därefter åkte vi och åt på mcdonalds xD.
När vi kom hem satte jag mig vid datorn och här har jag lixsom typ suttit fram till nu xP haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0