KONSERT DAGEN!!!!

Idag fick jag äntligen SOVA på morgonen. Jag sov ända till typ 10 elr nått. Då gjorde jag mig iordning och sen åt jag lunch. Därefter körde pappa mig till huset som konserten skulle va i.
Först värmde vi upp. Därefter hade vi en kort paus " back stage" xD
Därefter övade vi några låtar och några andra småsaker som t.ex. när vi ska sätta oss och hur man bugar.
Sen hade vi ytterligare en paus där vi bl.a. bytte om till lucia linne.
Sedan började den första konserten, den var mina föreldrar på.
Efter första konserten hade vi en paus på 45 min. Och därefter började andra konserten...
Och nu har jag precis kollat på Eragon. Och två roliga saker med den var att på ett stället i filmen (då när dom precis hade dödat den där skugg mannen) så spelades ave maria, och den sjöng vi på konserten xD hahhahhhah. Och den andra roliga saker var att till eftertexterna spelades keep holding on (avril lavigne), och den är med i Glee också xD hahhahahha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0