IRON MAN!!!!!! <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

Första lektionen var franska. Då jobbade vi med månaderna.
Sen var det bild. Och då kollade vi vidare på IRON MAN som jag tog reda på att den heter.
Därefter var det musik. Då sjöng vi bl.a. god jul xD
Sen var det so. Den började med att jag, jossan o fredrik gjorde våran redovisning om antiken sen gick matti o jag ner till resturangen och var matvärdar.
Därefter var det idrott. Och då gjorde vi typ nån lek där man skulle leka jaga samtidigt som man inte fick nudda golvet.
När jag kom hem läste jag. Därefter cyklade jag upp på stan, till pianot. Först hade sara o jag våran lektion, därefter övade typ alla som ska vara med på konserten på lördag tillsammans inför konserten.
När jag kom hem kollade jag på slutet av iron man (jag hittade den på en sida xD) för jag kunde inte vänta tills nästa vecka. Och asså hur kan man sluta en film SÅÅ DÅLIGT!?!?!??!?!??!?!??!?! Som tur är kommer det ju en nr. 2. Men det e ju typ inte fören nästa år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0