Inte den riktiga koreografin för mig på konserten ='(

Idag på eget arbetet så fick först jag gå iväg och öva inför konserten med sopran 2. Därefter fick jag gå och öva på dansarna (så det blev inget eget arbete för mig alls xD). På dansen fick jag veta att jag (och mer än hälften av alla andra med) inte skulle få göra den riktiga koreografin till dansen utan att vi bara ska stå framför scenen och twista, vilket SUGER!!!!!
Sen var det no, då typ jobbade vi med biologi xD tråkigt!!
Sen vare lunch o dans igen.
Därefter franska o musik.
När jag kom hem kollade jag på typ 5 avsnitt av house. Tills mammas pojkar började då kollade jag på det.
Och nu tror jag att jag ska göra mig i ordning o gå o lägga mej xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0