Från 8.20 - ca 15

Först dansade jag till ca 9. Därefter var vi dansare med på slutet av våran klass rep. Sen skulle vi vara med på nästa rep med för att vi ju hade missat större delen av vårat. Men då blev vi tvugna att gå och dansa igen, så vi han knappt va med nått på det repet heller. Och sen fick vi lunch en halv timme senare än resten av vår klass. Så då skulle vi ha fått börja 30 min senare än dom andra också. Men är vi satt och åt (då när dom andra började) så kom dom ner till oss och sa att vi var tvugna att komma för vår lärare skulle typ säja några saker till alla. Så då fick vi slänga i oss maten och skynda upp. Och en halv timma senare fick vi gå och dansa igen. Då var det genrep för dansarna. Alla vi köra igenom sin dans för alla andra dansare. När vi var klara där gick vi upp till klassrummet den sista timmen och jul pysslade.
När jag kom hem laddade jag ner bilder, videor, låtar mm på Kate Voegele xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0