Flippflopp daggen!! xD hahhahahhhahahhaa

Första lektionen var svenska. Då läste vi lite och jobbade med antiken.
Efter det var det idrott, då vare bugg xD
Engelska
Lunch
På matten fick vi fortsätta att räkna tid.
Sen var det no. Då fick vi bl.a. rita fjärilar.
Därefter var det svenska.
På vägen hem skulle jag stanna på stan för att spela piano. Men då stannade inte bussen på den stationen så jag kom halvägs hem. Då fick jag gå tillbaka till stan och sen efter pianot fick jag gå hem (det va kalt xD).
När jag kom hem läste jag lite och kollade på tv.
Godnatt xD...
PS. Idag har jag haft en av mina "FLIPPFLOPP DAGAR" (förmodligen en av dom "värsta" xD). Det betyder att jag e helt ur flippad xD haha. Och det konstiga är att jag vet liksom att ja e det med ja fortsätter ända att vara "ur flippad" xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0