Snö!!! ='( HATAR SNÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det var SNÖ när jag cyklade ='(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG HATAR SNÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Första lektionen var... Vet inte riktigt vad jag ska kalla den men vi hade iallafall klassråd. Därefter gick alla vi som har valt dans ner i källaren och där buggade vi i typ en två timmar (asså vi ska bugga på en låt på jul konserten).
Sen hade vi eget arbete en stund. Efter det var det no. Och då satt vi typ och kolla på bilder hela lektionen.
Sedan var det ÄNTLIGEN lunch!!! Och det var HAMBURGARE!!! Jag åt två hela hamburgare xD (det är mycket för att vara jag).
Sen var det dans (igen xD Det var den riktiga lektionen, den tidigare var bara extrainför konserten).
Då gick vi igenom koreografi till versen på bugg låten (vi ska bara bugga på låten).
Därefter var det franska. Då jobbade vi med månaderna.
Efter det var det musik. Och det var typ den roligaste musik lektionen på länge. För jag typ läste mig låten direkt och så var det en massa annat kul!! xD
Sen slutade vi äntligen. Och då skulle alex med mig hem och hon hade ingen cykel så vi fick gå hem till mig.
Och det tog typ en timma elr nått. Men när vi tillslut kom hem till mig så åt vi lite och satte oss vid datorn. Då sökte vi på Rockin' Around The Christmas Tree på spotify (det e låten vi buggar till). Och det va SÅÅ kul. Det finns SÅÅ många versioner av den, vi satt typ och skrattade jätte länge åt dom hehe. + att vi hittade en version med miley cyrus, den var klart BÄST!!!
Efter det spelade vi piano en stund. Därefter åt vi kvällsmat (korvstråganoff).
Sen skulle alex åka buss hem, och hon fick inte gå i mörkret själv så jag fick följa med henne (och det var långt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0