Avatar! <33

Första lektionen var Svenska. Då läste vi lite och jobbade med antiken (jag blev klar med min tredje artikel!! xD).
Sen var det bild. Och då började vi titta på en film som jag inte kommer ihåg vad den heter. Men den är baserad på en serie (vi jobbar med serier det e därför vi ska se den), den är väldigt "actionig" och det kommer att ta tre lektioner att se den. Jag ska ta reda på vad den heter tills imorn.
Därefter var det matte. Då typ fick vi låtsas köpa aktier (stavas säkert inte så men...), och sen nån gång i december så ska vi se vem som har typ tjänat mest. Vi fick köpa för 5000 (på låtsas alltså).
Sen var det musik. Och då sjöng vi på sankta lucia hela lektionen.
Efter det var det äntligen lunch.
Sedan var det engelska. Då skulle vi läsa en text i text boken och svara på några frågor.
Därefter det var franska. Då fick jag börja med att göra provet som jag missade för jag var i afrika. Därefter fick vi jobba med ett papper om bl.a. min, mitt o mina.
Sen slutade vi. När jag kom hem kollade jag på avatar. Därefter åkte jag till friidrotten. Och idag följde hela familjen med för viktor vill börja i min grupp.
Efter det satte jag mig vid datorn och kollade lite mer på avatar xD...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ja bara undrar en sak,

vilken tid är Zoe 101 ?

2009-11-04 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0