Ambasaden <3333

Första lektionen var svenska. Då jobbade vi med antiken.
Sen var det idrott. Och då lekte vi ambasaden, det e typ min favorit lek xD
Därefter var det engelska. Då Började vi med att gå igenom några papper som vi jobbade med veckan innan höstlovet. Sen fick vi öva på en engelsk låt som vi ska sjunga på jul konserten.
Efter det var det lunch. Och till lunch blev det past och nån jätte god typ tomat sås med korv i. Fast jag gillade inte korvarna xD Och det var grymt stark.
Sedan var det matte, o då pratade våran lärare hela tiden x( SÅÅ tråkigt!!
Därefter var det No ='(. Då läste vi lite i biologi boken och därefter började vi på att jobba med ett papper där man ska för klara några ord som har med biologi att göra.
Efter det var det svenska. Då började vi med att läsa i våran bänkbok ett tag, sen fortsatte vi att jobba med antiken.
När den lektionen tillslut var slut så cyklade jag upp på stan. Där köpte jag en milkshake och en hamburgare och satte mig i kyrkan och väntade på att det skulle bli min tur att spela (jag spelar piano i en kyrka).
Efter lektionen när jag skulle cykla hem var det mörkt, vilket förvånade mig xD
Väl hemma kollade jag på Avatar, först på tv:n och sen på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0