♥W595♥

Tja!
Idag har jag bara varit hemma och haft tråkigt. Och nu MÅSTE jag städa mitt rum : (
Jag har också försökt att skriva en låt idag. Men det är bara SÅÅ svårt!! : (

ÅHHHHHH
Jag vill så HIMLA gärna ha en sån här mobil:
Nu har jag en sån här mobil:
Jag hatar den : (

Idag blev det också en riktig tv dag:
Först kollade jag på ett avsnitt av House.
Sen ett avsnitt av Heroes.

Efter det blev det typ fyra avsnitt av Winx club.
Senare blev det Arn Tempelriddaren.

Direkt efter den 10 000 BC.

Jag måste bara lägga upp några mer fina bilder från den här filmen (jag ÄLSKAR den här filmen!!):











Sen RÅKADE det bli så att jag kollade på Se upp för dårarna.
Och till sist kollade jag på slutet av Veronica Mars.

Jag somnade 0:00 :( När man börjar kolla på tv:n är det väldigt svårt att gå därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0