Vanlig dag!!

Tjolalopp (konstigt "hej" ord men jaja det får gå)
Jag började dagen med att kolla på vakna med the voise, som vanligt, men det blev inte en av mina bästa mornar för honungen var slut. Och jag kan inte äta frukost utan honung. Jag MÅSTE ha honung till mitt te och efter som att det fortfarande STINKER i vårat kylskåp, så att jag inte kan äta smöret som har stått där inne, så MÅSTE jag har honung på mackan för att det åtminstånde ska bli lite gått =/ Sen cyklade jag till skolan som vanligt. Vid lunch var jag RIKTIGT hungrig. Och till lunch var det nått fruktansvärt äkligt. Det var ris med nån slemig, brun sås med SEGT kött i. BLÄÄÄ!!!!!
Sen på eftermiddan på svenskan hade vi prov. Det var om substantiv, verb, adjektiv och sånt. 
En av frågorna var nått med vilka är de fyra grupperna av verben. Och jag menar vem vet att den fjärde gruppen (har/hade gruppen) heter nått med supinium. Asså jag blir så himla sur på min lärare för det plus att hon hade sakt innan att vi inte behövde kunna det ordet!!!! =(
Efter svenskan var det idrott. Då var vi ute och smått fridrottade. När jag hoppade längd hopp så viste jag inte att det fanns en "planka" så då blev det övertramp. Och hon som mätte, mätte inte mitt hopp därför så jag fick inte veta hur långt jag hoppade :'(, sen hoppade ja inte mer. Löpningen började jag med att ta tid på dom andra. Och sen när jag ville springa så fick jag inte det så där vet jag inte heller hur fort jag sprang. Sen var det kula då mätte jag dom andras kast. Men sen när vi skulle plocka undan så tog jag mig tiden att tästa och det blev inget bra kanskt och jag kommer inte ihog hur långt det blev =/.
När jag kom hem så kollade jag på House (riktigt GRYMT avsnitt!!!) och nått annat som jag inte kommer ihog vad. 
När mamma och pappa sen kom hem blev det riktigt strässigt. Jag han bara få i mig en halv potatis och en köttbulle innan jag var tvungen att rusa iväg, till kyrkan som jag spelar piano i, på min cykel. För där skulle jag spala på en konsert med orkestern som jag är med i. Efter den så fikade jag, mamma, pappa o min lillasyrra sen cyklade vi hem. Väl hemma gjorde jag svenska läxan och nu MÅSTE jag göra matte läxan =( Även fast matte är ett av mina favorit änmen i skolan så tycker faktiskt inte jag heller om matte läxor!!
Just det igår kollade jag på eurovision songcontest (stavning). Elr tjaa, jag kollade tills Malena hade sjungit. Men Idag när jag läste tidnigen blev jag iallafall väldigt glad över att hon gick vidare, tillsammans med; Malta, Armenien, Israel, Turkiet, Portugal, Finland, Bosnien..., Island och Rumänien. Men ett land som jag väldigt gärna ville ha med var Andorra med La Teva Decisió med Susanne Georgi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0