Yoo & Hee

Tjabba!
Idag låg jag i min säng typ 2 h efter att jag vaknade. När jag tillslut gick upp så tog jag på mig kläder. Sen gick jag ut och hjälpte mamma och pappa att gräva. För vi bygger en uteplats. Det gjorde jag ända tills det var lunch. Vi åt chili corn carne. Därefter väntade jag på att yoo och hee skulle komma. När dom kom var kl. nått med 15:30. Vi började med att vara på mitt rum och spela lite spel. Sen gick vi ut och hoppade studsmatta. Då tog jag lite bilder:
Först såg vi några ballonger:


Sen tog jag lite andra bilder för vi hade inte så mycket att göra:



 - Vi har lagt upp veden så här för att det ska bli                                                                                                                                         lite finare och för att det ska ta mindre plats xP
Därefter gick vi in och kollade på Material Girls. Och nu spelar vi lite spel och sen ska vi sova.
Ses imorrn!! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0