Kul dag idag xP

Tja!
Idag har jag varit ute på typ en "frilufsgård".
Den här fina bilden tog jag nedanför gådren:

Och det här måste jag säja var dagens höjd punkt:

Att gunga med min lillasyster.
Nee, skoja bara. Dagens höjd punkt var "frilufsgårdens" hinderbana uppe bland trädtopparna.
Man gick runt mellan olika träd, över olika hinder.
Det här var första hindret (just det här var faktiskt VÄLDIGT läskigt):

Det här var andra:

Tredje:

Fjärde (det syns kanske lite dåligt men det är ett rep att gå på):

Femte (den här var inte det minsta läskig):

Sjätte (det här är också ett rep att gå på):

Sjunde (jag fick ingen bra bild, men det syns iallafall att det är typ en hängbro):

Åttonde:

Det här är det nionde och sista hindret. Här släppre jag faktiskt min säkerhetslina xD:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0