♥MILES TO GO!!!♥

Salut!
Idag på morgonen kollade jag på vakna som vanligt. Och det här var ju bara SÅÅ kul!!

Sen cyklade jag till skolan. Våran första lektion idag var spel. Då värde vi oss att plocka på guitarr till Everybody hurts med R.E.M:
Sen var det Engelska. Och du övade vi på våra Talk shower. Därefter var det gympa och eftersom att det regnade så fick vi vara inne =) Då lekte vi busungarna. Sen var det lunch och då fick vi nån lite stark korv med pasta =/
På lunchrasten gick jag och min kompis ut i regnet och sprang runt lite, och jag hade bara mina inne skor på mig så jag blev rätt blöt, hehe. Sen var det SO, då gick vi igenom alla rätta svaren inför frihets-provet på onsdag.
Därefter var det svenska, då svarade vi på lite nutidsfrågor. Alla kanske inte vet vad det är men det är typ ett papper medfrågor om vad som har hänt under den senast tiden som skolor kan andvända, alltså det kommer nya sånna varge vecka elr nått. Sedan var det matte. Då fick jag sitta utanför klassrummet i en liten extra grupp med min förra lärare, jag älskar att jag är i den gruppen =D
Sen var det NO. Och där håller vi på med att vi ska rita av bratz dockor i verklig stolek. Vi ska mäta alla kroppsdelar på dockan och gångra dom till verkligstorlek. Midjan kommer att bli 8 mm, alltså grejen med det här är att vi ska få se hur det är många tjejer vill se ut när dom är små (alltså när vi/dom är små vill vi/dom se ut som dockorna när vi/dom blir stora).
När NO:n sen slutade var kl. 15:30, och då slutade vi för dagen. Då skyndade jag mig hem på min cykel. Väl hemma kollade jag på dom sista minutrarna av House och sen Gilmore Girls. Sen när pappa äntligen kom hem så hade han med sig ett paket till mig och det var...
MILES TO GO!!!
Äntligen, den beställde mamma och jag för en MÅNADSEN!!
Resten av kvällen har jag suttit och läst i en, fast jag har tyvärr inte kommit så långt för den är ju på Engelska =(
Ciao! (stavning) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0