xP

Hej!
Idag vaknade jag typ en halv timme före Hee och Yoo. Men efter en halv timme så kunde jag bara inte bara ligga i sängen längre så då gick jag upp och duchade. När jag kom tillbaka till rumet så hade dom vaknat och då var vi en stund på mitt rum och gjorde oss iordnig. Sen gick vi ner och åt frukost med mina syskan. Därefter gick vi och lämnade min lillasyster på dagis. Det regnade HIMLA mycket då!! När vi kom tillbaka hem till mig så spelde vi lite spel, sen lite playstaition 2 (orkar inte stava). Därefter åt jag lunch. Efter det "var" vi bara. Efter ett tag åkte Hee hem. Då kollade Yoo o jag på Scary Movie 3, vet faktiskt inte om det kommer att gå så bra att sova nu xP. Efter det åkte Yoo hem. Då cyklade jag och min lillebror upp på stan. Där vi mötte mamma i leksaks affären. Där köpte vi tre sånna här nyckel-rings-nallar:

Två till två tjejer i min brors klass, för han skulle på deras kalas senare, och en till mig.
Sen köpte mamma också varsin "bytta" med Jumping Putty (lera som kan studsa xD) till mig och min bror:

Därefter kollade vi i din sko. Där hittade jag ett par väldigt fina men den minsta storleken var 38 och dom var typ för små =/
Så vi gick vidare till Mcdonalds. Efter det gick Vicke o jag o köpte chips. Sen Gick jag och spelade piano:
 xP
Jag fick en ny låt, en av låtarna från Twilight (L)!!
När jag sen skulle cykla hem så regnade det JÄTTE mycket =( så jag blev väldigt blöt.
När jag kom hem så tog jag det bara lugnt. O när det blev Bolibompa time så fick Mal (malin = min lillasyrra) och jag popcorn. När der sedan blev talang så fick vi åta chipsen. När det var slut gick jag upp och spelade vem där? med vicke sen satte jag mig vid datorn och nu bloggar jag. Men så fort jag är klar så ska jag sova för det känns som att jag ska somna vilken sekund som helst.
GODNATT!!! (ZHHHHHH, elr hur man nu gör)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0