Robinsson Final!!

Idag när jag vaknade så låg jag kvar i sängen en jätte lång stund, jag var såå himla trött. När jag tillsist gick upp så gick jag ut och var ute en stund med mamma och malin, det var såå himla fint väder inte ett moln på himmelen. Efter en stund så åkte mamma och pappa och handlade lite och under tiden så kollade jag och malin på Gillmore Girls medans jag åt frukost. När dom kom hem var vi alla ute i solen och typ bara var där xP Sen så kom farmor och farfar och min gammel mormor och vi grillade kykling, typ som morsdag mat (fast vi vet att det är imorrn men vi hinner typ inte imorrn). Som efterrätt fick jag jordgubbar (MUMS!!). Efter det hoppade jag och Malin lite studsmatta. Efter det så tjatade jag och Malin jätte mycket på mamma och pappa att vi skulle åka och bada men så blev det inte tyvärr =( Då gick jag in på mitt rum och städade, det behövdes verkligen. När jag till slut var klar så kollade jag på robinsson 2009. Och jag hoppades verkligen att det skulle bli Anna och Jarmo i finalen. Men när Ellinor van så blev jag ganska glad för jag tyckte att det var kul att det blev hon med men framför allt var jag JÄTTE glad att det inte var Nina som gick till final för hon HATAR jag, hon är ju HELT falsk!! Men iallafall sen blev jag JÄTTE glad när det gick dåligt för Nina. Och när jag fick höra att dom andra skulle rösta i finalen så hoppades jag jätte mycket på Anna för jag ville att det skulle gå lite typ annurlunda elr nått jag vet inte riktigt vad jag kände det kanske var så att jag ville att "finalen" skulle bli mer spännande och jag trodde att den skulle bli det om anna gick vidare för om jarmo van så trodde jag att alla skulle rösta på honom. Så sen när han van (asså gick till final) så tänkte jag: jaja det är väl igentligen han som förtjänar vinsten mest. Och sen när Ellinor van så blev jag bara SÅÅ förvånad, men sammtidigt typ glad för som sakt så ville jag ju typ ha nått oväntat. Allt det här sista jag har skrivit nu ser/låter säkert typ helt "flummigt", men iallafall. Efter det gick jag ner till pappa och kollade på "Askrungen" operan. Mendans jag nu bloggar och jag tror att jag kommer att vara uppe och kolla på veronica mars sen. 
Men nu ska jag kolla på tv:n så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0