Tandläkaren + Synundersökning (nästan)

HejHej!!
Idag gick jag upp i vanlig tid fastän att jag hade sov morgon. Det var för att jag skulle till tandläkaren. Hos tandläkare hände inget specielt. Därefter skutsade mamma mig direct till skolan, jag kom lite tidigt. 
Först på engelskan hade vi ett läxförhör om personliga och possesiva pronomen. Det var bara SÅÅ himla lätt!!
Sen var det No. Då skulle vi ha tagit med oss en barbie docka. Men det hade jag glömt. Men som tur var hade en annan i min grupp komitihog det. Dom skulle vi använda i vårat nya projekt. Vi ska rita en barbie i vuxen format, vi kommer att behöva mäta dockans ALLA kropsdelar och sen gångra dom till vuxen förmat och rita det så stort. SÅÅ jobbigt!!
Sen var det matte. Det gick ganska bra fast jag var på ett väldigt svårt ställe i boken, jag behövde hjälp på alla tal =/
Därefter var det äntligen lunch. Fast det var spenat soppa med ägg i, asså hur äckligt kan det bli?!??! Som tur var fans det mjuka GODA mackor som jag åt =)
Sen var det bild, jag gjorde färdigt mitt självporträtt (som jag började på förra veckan), jag blev faktiskt väldigt nöjd =)
Därefter slutade jag, men jag var tvungen att stanna kvar på skolan en halv timme för jag skulle möta pappa på stan. För att vi skulle boka in en ny synundersökning. Jag fick tid om två veckor.
När jag senare kom hem så var jag bara hemma och kollade lite på tv, var inne lite på datorn och var ute lite.
Och nu ska jag gå och lägga mig.
Godnatt xP 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0