Årets första dopp xP

HejHej!
Så fort jag vaknade idag så gick jag och duschade och gjorde mig iordning. Sen fick jag äta frukost i bilen för vi skulle åka ut med båten. Men på vägen så skulle vi stanna i en mataffär och handla. Men då hade det blivit strömavbrott i hela stan så hela affären hade stänkt, så vi fick åka till en mac där vi fick handlamed kontanter. Därefter åkte vi till vickes kompis där vi hämtade vicke och henne. Sen åkte vi till båten. Vi åkte till en ö där vi grillade korven och även fast det var 15 grader i vattnet så badade jag. Jag doppade mig iyförsig inte men nästan xP
Sen åkte vi tillbaka till hamnen och där fick vi varsin glass. Därefter åkte vi hem. Då var jag vi datorn och fixade lite, bl.a. gjorde jag en ny blogg. Fast en Miley blogg med bilder, www.miizmiley.blogg.se. Sen ät vi kvälls mat, korvstråganof med ris, sen var jag lite till vid datorn. 
Här kommer lite bilder från idag xP
Våran båt xD Lite liten kanske men väldigt mysig!!
Våran båtplats är nr. 22. Det gillar väl du Yoo xP
Här är några fina bilder:








Det här var ön vi var på:

Här badade jag fötterna (alltså jag tog på mig bikini sen xP):




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0